Sebut sahaja nama Asif dan Yoe Parey, pasti ramai yang teringat akan gelagat mereka yang cukup bersahaja dan lucu menerusi  ‘Drama Spontan’ dari Youtuber Syahmi Sazli. Walaupun lakonan mereka bersahaja, namun berjaya menghiburkan para penontonnya.

Bukan sahaja Asif mempunyai peminatnya sendiri, malah Yoe Parey yang sinonim dengan watak inspektor Cheras Bukit Aman, juga sering mendapat perhatian dek kerana gayanya yang bersahaja.

Terbaru, dia dilihat bertemu dengan Bella Astilah dalam satu majlis. Gelagat lucu Yoe ketika bertemu dengan bekas isteri penyanyi Aliff Aziz ini dirakam oleh Syahmi dan dimujat naik menerusi laman instagramnya.

Di dalam video tersebut, mereka berdua berseloroh antara satu sama lain, tetapi apabila Bella memuji kecomelan Yoe, reaksi pemuda istimewa cukup lucu.

Suka tengok Yoe sentiasa ceria

Video tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen. Rata-rata memuji akan kelucuan yang ada pada diri Yoe. Malah menyifatkan pemuda istimewa ini seorang yang menjaga adab.

magicskincarehq yoe ni lurus orgnya.. tapi dia bijak. masa sy nak amik pic dia ngan ank ank sy , terlebih dahulu dia mintak izin dgn syahmi. pandai dia bwk diri.. good2..

ejamtatsuya93 Aku suka giler tengok yoe ni. Dia sentiasa ceria. Semoga Allah memberi kan kesihatan yg berpanjangan buat yoe…utk yoe menghiburkan kitorang lagi.

nadiamni yoe ni walaupun dia istimewa tp nampak dia ni jenis seorang yg beradab

Tak kurang yang memberi komen lucu kononnya hati Bella sudah dicuri Yoe

keyrell7 Sori aliff aziz..hati bella dah dicuri oleh polis cheras bukit aman (inspektor yoe) polis pertama didunia tembak tanpa reload…

sy4n1z4m Habis lah Lepas ni menangis lah alif aziz 🤣

Sumber: IG syahmisazli