Bersyukur rasanya apabila memiliki pasangan yang sehati sejiwa. Kebahagiaan semakin bertambah dengan kehadiran zuriat, pelengkap ikatan kasih sayang suami isteri.

Apatah lagi, apabila pasangan tidak pernah lupa akan hari-hari Istimewa baik hari jadi mahupun ulang tahun perkahwinan.

Hairul Azreen dan isterinya, Hanis Zalikha memang cukup dikenali sebagai pasangan yang romantik dan bahagia.

Dalam perkongsian nya menerusi laman instagram, Hairul berkongsi ucapan sempena hari jadi isteri tersayang. Cukup sweet sambil mengimbau kenangan lalu.

Happy birthday to my wife, @haniszalikha
Tak sangka inilah wajah isteri saya,
dari zaman kawan,bercinta, tunang & sampai lah dah ada Yusuf & Alisa , HAaaa ( Jibu ) 🤣 takpernah pun terfikir dapat isteri secantik ayg, tiap2 malam.

Kita sembang mcm zaman baru bercinta walhal dah hampir 5 tahun kita kahwin, selalu beborak betulkan salah silap kita berdua, salah silap kita dgn keluarga , salah silap kita dgn kawan2 , dgn kerjaya tak pernah jemu pandang & sembang dgn ayg , hehe.

I tau la i yg paling manja selalu mengadu pasal shooting i nak buat itu i nak buat ini n ayg setia mendengar pastu bagi pendapat yg terus i rasa nak peluk kuat2 hehe

HANIS ZALIKHA ayang lah buat i jadi kuat utk berjaya 💪🙏🏻💪
ermmmm tak tau nak ckp apa lagi hehe rasa malu plak tulis mcm ni, tp terima kasih jadi mak kepada anak2 kita, semoga ayg panjang umur & InsyaAllah sama2 kita bawa Keluarga ke jannah dgn izin Allah